Kdo dobře nespí, dobře ani nežije. To je základní pravidlo. Pokud se každý den budíte tím způsobem, že doslova v bolestech zad vytečete z postele na zem, je něco špatně. Pokud máte problémy s držením těla, MOŽNÁ je něco špatně. Není však všem dnům konec, vždycky stačí vyměnit buď postel anebo matraci a je to. Často nám totiž nesedí vlastní výběr. Kdo by to byl řekl, někdy je ale dobré vyzkoušet více matrací. Sice si říkáme, dokud nespíme na kamenech, tak je to dobré, ale realita je taková, že potom skutečně spíme na kamenech. Nebo na příliš měkkých postelích, kde se cítíme snad ještě hůř. Měkké totiž neznamená vždy dobré. Správná matrace by měla mít přesně takovou „tvrdost“, abyste do ní zapadli, ale neplavali v ní.
zámecká postel.png


Nebojte se investovat do dražší matrace


Spánek je opravdu naprostý základ. Nic není tak důležitého jako spánek, zvláště pokud toho máte za celý den dost a opravdu nepotřebujete ještě problémy se spaním a zády. Dobrý spánek totiž ulevuje od stresu, vaše tělo se při dlouhém spánku regeneruje nejlépe a váš mozek je schopný alespoň trochu vypustit na úsporném režimu, který tvoří převážně sny. To vše jenom díky tomu, že se vyspíte více než dobře.


Jen si sami zkuste vyspat se jeden den na něčem příšerném a druhý den na vaši ideální postel – ucítíte naprosto markantní rozdíl. Přitom jediné, co jste změnili, je vaše postel. A teď si představte, kdyby to tak bylo každý den. Celý život de facto spíte ve stanu a najednou začnete spát v luxusním hotelu. Taková změna to je! A váš organismus vám ještě poděkuje.
velká matrace.jpg


Vždycky je dobré dojít sám


Na internetu můžete najít řadu dobrých tipů, které vám alespoň nastíní, jak si zařídit ložnici https://www.delmont.cz/dokonale-misto-pro-vas-dokonaly-spanek. Ale matraci vždycky musíte zajet zkusit. Postel je vždycky stejná, je tam rám a možná nějaké prkna. Matrace je základ, který musí být vyzkoušet. Pokud se vám nebude ležet dobře, je zbytečné za to utrácet peníze.


Nekvalitní spánek je tím největším nepřítelem zdravého života
3 (60%)2